Dragon Guide Select Cast - Buster


Od kilku lat w ofercie marki Dragon jest seria wędzisk Guide Select. Występują w kilku długościach od 198cm do 230cm o cw. od 5-25gram do nawet 80 gram w najmocniejszej wersji. Wędzisko jest uzbrojone w przelotki jak i uchwyt firmy Fuji. Wędka została uzbrojona w systemie Fuji New concept, co pozwala na zwiększenie dynamiki wędziska. Dodatkowo wędki wg katalogu mają akcje extra szybką.



Opis wędzisk z serii Guide Select znajduje się powyżej.



Od trzech lat jestem w posiadaniu wędki z tej serii a dokładniej Guide Select Buster Cast o cw. do 28gram oraz o długości 7 stóp tzn. 213cm.




Wędka Dragona, jest fantastyczna. Jest bardzo szybka a takie wędki uwielbiam. Ciekawostką jest to, że ta wędka rzuca znacznie cięższymi przynętami np. zdjęcie powyżej przedstawia Slider-a 10 F czyli 36 gram.



Jednak dla mnie najważniejsza jest czułość tej wędki. Jest bardzo czuła, jednak dzięki systemowi pierścieni rezonansowych zastosowanych tej serii wędzisk, czułość nabiera nowego znaczenia. Dzięki niej czujemy jak przynęta uderza w dno tak jakby ryba ją chwyciła. Jest to niesamowite. 


Szczerze polecam ją na początek zabawy z wędkarstwem baitcastingowym.
Więcej informacji uzyskacie na stronie: 





0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

Coś o mnie...

Wędkarstwo jest moją pasją od ponad 20 lat. Głównie poświęcam się wędkarstwu baitcastingowemu tzn. z użyciem multiplikatora oraz sztucznych przynęt. Blog poświęciłem przedstawieniu sprzętu wędkarskiego oraz moich mniej lub bardziej subiektywnych opinii.

blog

blog

Kliknij "Lubie to" jeśli chcesz mieć ciagły dostęp do news-ów