Savage Gear Alien Eel - pierwsze wrażenie

Witam,
kilka dni temu doszła do mnie paczka a w niej znajdowało się kilka nowych przynęt. W gronie tych przynęt znalazł się wyżej wspomniany Alien Eel marki Savage gear.


Przynęty z grupy Alien eel występują w dwóch rozmiarach 20, 30 i 40 cm. Waga najmniejszego wynosi nieco ponad 50 gram a największego ponad 220 gram. Ja skusiłem się na model pośredni czyli 30 cm o wadze ponad 120 gram. 


Występuje ona w kilku ciekawych kolorach, które można zobaczyć na stronie www.savage-gear.pl.




Jak widać przynęta prezentuje się okazale jest uzbrojona w dwie mocne kotwice, które oryginalnie są uzbrojone od dołu przynęty. Jednakże, producent przewidział możliwość własnego ustawienia kotwic i w części grzbietowej znajdują się dwa oczka które pozwalają na dowolne ustawienie kotwic. Jak wskazuje praktyka takie rozwiązanie jest bardzo przydatne z względu na możliwość łowienia nad roślinnością  przez co przynęta niej jest tak czepliwa i pozwala na skuteczne łowienie. 


Przynęta jest wykonana z twardej gumy co gwarantuje długą żywotność Alien eel-a. Ogon przynęty posiada dodatkową wypukłość, która ma ułatwić pracę gumie. 


Ciekawi mnie czy płetewka na grzbiecie przynęty ma tylko wywierać dodatkowe wrażenie na wędkarzu czy może wpływa na pracę Alien eel-a.

Poniżej jest filmik, który prezentuje pracę przynęty.


Jestem ciekaw co przyniesie kolejny wypad nad wodę. Mam nadzieje, że dzięki tej gumie złowię wreszcie rybę którą będę mógł zaprezentować na moim blogu. 

Z wędkarskim pozdrowieniem Jarek :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

Coś o mnie...

Wędkarstwo jest moją pasją od ponad 20 lat. Głównie poświęcam się wędkarstwu baitcastingowemu tzn. z użyciem multiplikatora oraz sztucznych przynęt. Blog poświęciłem przedstawieniu sprzętu wędkarskiego oraz moich mniej lub bardziej subiektywnych opinii.

blog

blog

Kliknij "Lubie to" jeśli chcesz mieć ciagły dostęp do news-ów