Nowy katalog Salmo na rok 2016

Witam,
mamy nowy katalog przynęt marki Salmo na rok 2016. Mimo, że lubię tą markę i zawsze miło wspominam przygody z przynętami z Gietrzwałdu to jakoś nowości jakoś do mnie nie docierają.
Może dlatego, że ich brak? No wiem jest nowy wobek o nazwie na "F" (zapraszam do katalogu :) ).  ale 3 kotwiczki i głęboko schodząca przynęta raczej jest przeznaczona dla wąskiego grona wędkarzy.
No mamy kilka nowych kolorów przynęt i to wszystko... po raz kolejny.
 No i jestem ciekaw, czy Sparky Shad naprawdę trafi do sprzedaży w 2016 roku na Polski rynek.
Pozdrawiam Jarek

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

Coś o mnie...

Wędkarstwo jest moją pasją od ponad 20 lat. Głównie poświęcam się wędkarstwu baitcastingowemu tzn. z użyciem multiplikatora oraz sztucznych przynęt. Blog poświęciłem przedstawieniu sprzętu wędkarskiego oraz moich mniej lub bardziej subiektywnych opinii.

blog

blog

Kliknij "Lubie to" jeśli chcesz mieć ciagły dostęp do news-ów