Początek 2016 - tyczka.

Hej,
długa zima i chłodny początek wiosny spowodowały, że późno rozpocząłem sezon wędkarski. W tym roku staram się więcej łowić tyczką w rzece. Dlaczego tyczka? Zainspirowały mnie filmy wędkarskie Kacpra Góreckiego oraz filmy o tej samej tematyce ale z Wielkiej Brytanii. Różne podejście do tematu zarówno u Nas w kraju jak powoduje, że można jedną wędką łowić na wiele różnych sposobów. Całkowicie różnych...


Rozpocząłem zabawę z przepływanką w tym roku i mam naprawdę wiele spostrzeżeń, wiele nowych doświadczeń a najważniejszy wniosek? Łowienie tyczką to naprawdę trudna sprawa ale daje za to dużo satysfakcji.


Pozdrawiam Jarek

2 komentarze :

  1. Ciekawy blog. Widzę, że nie tylko casting'ujesz. ; )

    Pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię i nie chcę się zamykać na świat wędkarski, dlatego zacząłem się bawić tyczką a niedługo przyjdzie odległościówka :)

    OdpowiedzUsuń

 

Coś o mnie...

Wędkarstwo jest moją pasją od ponad 20 lat. Głównie poświęcam się wędkarstwu baitcastingowemu tzn. z użyciem multiplikatora oraz sztucznych przynęt. Blog poświęciłem przedstawieniu sprzętu wędkarskiego oraz moich mniej lub bardziej subiektywnych opinii.

blog

blog

Kliknij "Lubie to" jeśli chcesz mieć ciagły dostęp do news-ów