Krótki wypad na ryby... fotorelacja

Witam, Was drodzy czytelnicy, ostatnimi czasu bardzo brakuje mi wolnego czasu by zająć się łowieniem tak jakbym chciał naprawdę. Jedynie krótkie wypady nad wodę wchodzą w grę a gdy już mam więcej czasu to pogoda psuje się i nie ma sensu abym moknął na deszczu.
Może już niedługo, będę miał wypad taki jaki bym chciał, na razie zapraszam Was do krótkiej fotorelacji.

Zaledwie dwu godzinny wypad nad wodę naprawdę potrafi poprawić humor.


Dobry to czas by przetestować przynęty, którym zazwyczaj nie dajemy szans.


Zawsze warto przeprowadzić remanent w pudełkach.


Uwielbiam obcować z przyrodą, nawet brak wyników w postaci złowionych ryb nie jest tak istotny jak kilka chwil spędzonych pośród drzew i śpiewu ptaków.



Mimo długiej zimy roślinność pięknie rozkwita.


Tej przynęcie najwięcej poświęciłem czasu, jest to Savage gear 4play jerk&swim w rozmiarze 19cm. Przynęta ta, ma zdumiewająca akcje. Prowadzona jednostajnie pracuje jak prawdziwa rybka a dokładając szarpnięcia przynęta ucieka raz w lewa raz w prawo pięknie błyszcząc bokami.


Jak zwykle mój pies Maks, miał najlepszą zabawę nad jeziorem...


o czym świadczy ten uśmiech.

 Ponownie brak wyników, ponownie zmęczenie ale czas spędzony nad wodą oraz doładowane akumulatory naprawdę poprawiają humor i dają wiele energii na następne dni. Ponownie uruchamia się wyobraźnia, która podpowiada jak to będzie wspaniale następnym razem. Wędkarstwo to jest to...

Pozdrawiam Jarek



0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

Coś o mnie...

Wędkarstwo jest moją pasją od ponad 20 lat. Głównie poświęcam się wędkarstwu baitcastingowemu tzn. z użyciem multiplikatora oraz sztucznych przynęt. Blog poświęciłem przedstawieniu sprzętu wędkarskiego oraz moich mniej lub bardziej subiektywnych opinii.

blog

blog

Kliknij "Lubie to" jeśli chcesz mieć ciagły dostęp do news-ów